Results 1 for

"turbo baru tapi keluar asap putih"

sy budak baru blaja..:-)
ellow sumer!!!!! Name:MUHAMMAD LUQMAN HAKIM BIN MOHAMAD FAUZI Age:19 taun baru...hehehe.. Sex:male Location:currently in egypt...(to sy owg pahang)huhu Tel:- Type of car: KANCIL jer.....itupun ats ehsan bapak...kui3.. Plate number:CAV
drebar teksi baru...
Kejadian ini terjadi pada malam Jumaat yang lalu. Namanya, Fasha. Kerana terlalu sibuk dan banyak kerja yang harus dibuat dan disiapkan dalam minggu ini maka, Fasha harus bekerja sampai larut malam di ofis. Ketika ingin pulang Susi menahan teksi untuk
6 tayar baru Continental..
PENGELUAR tayar terkemuka, Continental Sime Tyre Sdn Bhd (CST) melancarkan enam versi tayar pacuan empat roda (4X4) pelbagai fungsi baru yang bersesuaian dengan muka bumi dan permukaan jalan di Asia. Pada majlis pelancaran itu, CST mengeluarkan 40 saiz
kuala penyu(org baru ni)
name: Soulja Boyz age: 14 sex: male location: kuala penyu type of car: --- where do you know abuot this community from? abg sepupu sy bro ziRcoN-09 dan stiker kereta dia....
Segala Persoalan V6
bukak rumah baru.. umah lama kat sini.. => /perbincangan-f22/segala-persoalan-v5-t784.htm
Korek, Potong, Rebore, Port, Polish Blok & Potong Head
Leh bincang kat cni, ada lg yg x phm fungsi benda ni cmne
Ucapan Selamat & Salam Perayaan
Selamat Menyambut Tahun Baru Cina kepada Semua Yang Berkerturunan Cina. Semoga Kedatangan Tahun Harimau ni lebih bermakna untuk korang. Terutama pada Kelvin dan Han sekeluarga.. Gong xi Gong xi
Re-paint Coverset
hari tu aku gi sck tengok coverset.. ade nampak coverset cun... tapi rega tu macam aku tak leh terima memandangkan kualiti re-paint coverset tu tak memuaskan hati sangat.. die cakap RM4++ peghhh tu yang tak tahan tu... aku ingat nak cat balik moto aku tu.
Teknik2 & Tips2 Spray Sportrim & Exzos
salam kwn2 skalian,,, jom bincangkn teknik2 dan step nk spray sportim kt sini... ak berminat nk buat sndiri shj.. sbb kalaw hntar kedai byk btol ruginye... kalaw ade yg dh pnah bwat.. ape kata share2 gmbr kt sini... bg tips2 dn ape yg spatotnye
Segala Persoalan V7
sambung kt sini lak.. Segala Persoalan V6 = /diskusi-bengkel-diy-f5/segala-persoalan-v6-t924.htm
Selangor & KL Area
bukak umah baru... jom borak kat sini.. Update untuk member2 area selangor: ikut format nie ea... 1. NickName:NamaSebenar:NoPhone:LivingPlaceAtSelangor 1. mantadkb : Rax : 013-8818765 : Shah Alam 2. Kelvin45 : Kelvin : 012-9790504 : Semenyih 3
Results 1 to 15 on 20
for "turbo baru tapi keluar asap putih"
Active topics
Active topics
Popular topics
Popular topics
Unanswered topics
Unanswered topics