Results 1 for

"turbo baru tapi keluar asap putih"

Marah tapi Sayang..
kadang2 bila kita tegur sesuatu utk kebaikkan pasangan kita tue.dia fikir kita marahla kita benci dia la kita ada kekasih baru la. tp pasangan kita tue kadang2 tak faham yg kita sayang sangat dengan dia..
Tatu baru David Beckham
Tatu baru David Beckham DAVID BECKHAM PEMAIN bola sepak, David Beckham telah mendapatkan tatu baru. Kali ini bukan sekadar corak mahupun nama anaknya tetapi gambar bogel isterinya, Victoria. David mencucuh tatu sebesar tujuh inci di lengan
drebar teksi baru...
Kejadian ini terjadi pada malam Jumaat yang lalu. Namanya, Fasha. Kerana terlalu sibuk dan banyak kerja yang harus dibuat dan disiapkan dalam minggu ini maka, Fasha harus bekerja sampai larut malam di ofis. Ketika ingin pulang Susi menahan teksi untuk
Pantang larang 44 bakal pengantin baru
Apabila telah ditetapkan hari perkahwinan bermakna bermulalah pantang larang buat bakal mempelai itu. Apa yg ditetapkan harus diikuti utk kebaikan diri mereka. Ia bukanlah menjaid kewajipan tetapi sudah menjadi satu budaya dlm masyarakat melayu.
Segala Persoalan V7
sambung kt sini lak.. Segala Persoalan V6 = /diskusi-bengkel-diy-f5/segala-persoalan-v6-t924.htm
Segala Persoalan V6
bukak rumah baru.. umah lama kat sini.. => /perbincangan-f22/segala-persoalan-v5-t784.htm
baru tukar distributor L2
kancil sy standard lagi tapi da masuk Surbo.. aritu kong tepi jalan so tukar Distributor. rasanye kalau sy tukar coil + kabel plug besar skey + plug iridium bleh up sket tak pikap kete sy? sila la tunjuk ajar
Ucapan Selamat & Salam Perayaan
Selamat Menyambut Tahun Baru Cina kepada Semua Yang Berkerturunan Cina. Semoga Kedatangan Tahun Harimau ni lebih bermakna untuk korang. Terutama pada Kelvin dan Han sekeluarga.. Gong xi Gong xi
Teknik2 & Tips2 Spray Sportrim & Exzos
salam kwn2 skalian,,, jom bincangkn teknik2 dan step nk spray sportim kt sini... ak berminat nk buat sndiri shj.. sbb kalaw hntar kedai byk btol ruginye... kalaw ade yg dh pnah bwat.. ape kata share2 gmbr kt sini... bg tips2 dn ape yg spatotnye
turbo ubah na
Nk minta tunjuk ajar ni.. Sy nk ubah dr turbo ke na..ada siapa yg pnh bt tolong bg cadangan apa nk bt.. Engine sy L2 turbo..
Picture Of The Day
haa.. thread ni saja untuk kite share2 gambar yg menarik, pelik, kelakar, ngeri, menakutkan etc.. gambar ape2 pun takpe, saja suka2.. meh aku start dulu.. ni agak2 sape brani cucuk ni.. sian giler moto tu... haa.. bak
Ruang Sembang Zon Borneo
yuuuhu... ba semua zon buka topic ruang sembang suda tpt durang... ba apa serita kitaorang ni... bila mo buat TT.... si osiris ni misti banyak kawan pakai 125z ni... diam2 ja nda mo kasi sebar sama kawan2 dia tu.. uiks.. HailToKing... susah suda mo nampak
125Z + Carb RXZ V2
ni umah baru..jangan menyepam la ye.. bincang yg berilmiah.. umah lama : /diskusi-motosikal-f4/pakai-carb-rxz-kat-125z-t52.htm?sid=f3d7fc24f5ff137014110db907272c5a spec standard carb RXZ : Bosch : mainjet 210 pilot 22.5 Millenium : mainjet
Dua benda tidak perlu approved PUSPAKOM
Bagi pemeriksaan khas terdapat satu pemeriksaan yang sudah tidak diperlukan lagi untuk menjalani pemeriksaan Di Puspakom. Oleh itu pemilik kenderaan boleh terus pergi ke Jabatang Pengangkutan Jalan untuk berurusan. Sebenarnya sebelum ini bagi tuan
mekanisma turbo
hello, ni kita kongsi ilmu skit tentang turbo ya turbo mechanism
Results 1 to 15 on 19
for "turbo baru tapi keluar asap putih"
Active topics
Active topics
Popular topics
Popular topics
Unanswered topics
Unanswered topics